THE FASHIONAMY by Amanda Fashion blogger outfit, lifestyle, beauty, travel, events: OTHER FASHIONABLE BAGS AT OOH LA LA!

Saturday, March 24, 2012

OTHER FASHIONABLE BAGS AT OOH LA LA!



Ciao a tutti, dopo un overdose di accessori, ancora accessori:)) non mi stancano mai!!!
oggi vi presento un altra parte degli arrivi di OOH LA LA  si tratta sempre di borse bellissime, pratiche e versatili, tra i colori non mancano mai il fluo e le tinte pastello, le borse sono anche in tessuto con fantasie floreali e preppy. Le texture  delle borse più piccole sono ispirate al mondo selvaggio dei rettili ma rivisitate in chiave bon ton. La mia preferita di oggi è la prima, come avrete capito sono fissata con certi colori, ma mi hanno conquistato anche quelli in tessuto floral. Quale preferite tra le proposte? 
quale usereste per andare al lavoro o all' università'?  

Vi auguro un bellissimo weekend! kiss a tutti ! Amy

Hello darling! after a lot of accessories, accessories over and over again! i never get bored with them!! Here are other arrivals at OOH LA LA before other next arrivals. Versatile bags, fluo colors, pastel colors, reptile textures, floral prints, preppy prints. Bon ton bags, big bags and little bags. My favourite today is the first one, even if i like a lot the floral printed too. What' s your favourite to go to work or to uni? Let me know your bag taste!

I wish for you a fab weekend! Kisses! Amy














 Photo Credits: Freda Carney, OOH LA LA

 Post by Amanda Marzolini © Thefashionamy


IF YOU LIKE THIS BLOG FOLLOW ME ON BLOGLOVIN =)

THANK YOU FOR YOUR VISIT:))

Free Web Layouts For Myspace










share this BLOG