THE FASHIONAMY by Amanda Fashion blogger outfit, lifestyle, beauty, travel, events: SPRING SUMMER TRENDS by AMY

Wednesday, March 14, 2012

SPRING SUMMER TRENDS by AMY

Ciao a tutti, stasera ho parecchie cose da fare ma non ho saputo resistere alla blog-tentazione di pubblicare i miei moodboard ed i miei disegni, adoro cercare, assemblare, sperimentare, quest'anno la moda la vedo decisamente come un arcobaleno sulla sabbia, tra tinte al neon e colori neutri.
Ecco alcuni risultati del mio lavoro, mi sono ispirata all'oriente, ad ibiza, alle favole ed ai miei miti musicali. Che ne pensate?
Io credo che non c'è niente di meglio che un vestito nuovo per mettere un pò di brio in certe giornate noiose e anche per rinnovare l'umore ingrigito dall' inverno,
fatemi sapere se vi piacciono queste idee,
da parte mia un grande applauso agli stilisti come Doo Ri Chung e le boutique come S*uce perchè hanno una visione della moda in cui mi ritrovo molto!
buona notte o buongiorno ovunque voi siate!

Amy

GO ON TO READ THE ENGLISH VERSION

ESOTIK MOOD




Hello! Tonight i've a lot of things to do but i can' t resist to post my fash impressions for next summer, i take inspiration from Orient, Ibiza, Fairy Tales and my favourite singers. To me fashion, especially this year, has to be like a rainbow on the sand, brigh and natural colors.
Here some results of my work, clothes i'd like to find in my next travel. Buying clothes is the best thing to make happy a boring day, especially after a winter like the last one!
And you how do you make happy a sad day?
Let me know your impression about my illustrations and moodboard.

Have a nice day or night wherever you are!

Amy


IBIZA MOOD



STRANGE PLANETS MOOD




Illustration Credits: Amanda Marzolini
Moodboard Credits:Amanda Marzolini and some pictures from Google researchs

share this BLOG