THE FASHIONAMY by Amanda Fashion blogger outfit, lifestyle, beauty, travel, events: Sao Paolo,outfit idea, green, black, gold

Wednesday, February 20, 2013

Sao Paolo,outfit idea, green, black, gold

Follow my blog with Bloglovin




































Wearing a special bag, reproducing an outfit used during the weekend, here i am with my a bag inspired to Brazil wild forrest, green and black glitter print, golden chain, canvas, and voilà! my favourite Fine is Not Expensive Bag, called Sao Paolo. Yesterday i've presented the collection.I've paired it with a golden sweater, my beloved parka, studded ankle bootsNeonGeo cuff, skinny denim;) as usual my outfits are repoduced in my countryside landscapes, i love them more than city, they are more calm to "pose" like a beginning model ;) don't you think the same?
And would you choose the same bag ore another one from the F.I.N.E. collection? Let me know ;) all the best, Amy


La cornice sono i paesaggi campagnoli a cui vi ho abituati, le luci che preferisco per scattare foto di look ;) Lilly che fa capolino ;) questa è la mia idea su come indossare in un outfit una borsa speciale, Party Coco ,colorata con dettagli dorati, stampa di ragno glitter di Fun Is Not Expensive, il brand che ieri vi ho raccontato. il look è una riproduzione di ciò che ho indossato nel week-end ;) il mio adorato parka, un maglione dorato, jeans skinny, tronchetti borchiati, l'oro è quello della bandiera brasiliana, i dettagli del bracciale Neongeo riprendono i colori della borsa che si chiama Sao Paolo La sua stampa si ispira alla natura tropicale del Brasile. Mai vista live ma so che mi piacerebbe! Ecco un personale omaggio a quella terra magnifica che mi ha dimostrato il suo interesse attraverso il web ;) obrigada Brazil!! Avreste anche voi scelto il modello Sao Paulo?
Vi piacciono il verde, il nero e l'oro assieme? Kiss, Amy
P.S. ricordate di commentare con facebook ;)



 INDOSSO WEARING
 Parka: P.L.E.A.S.E
 Sweater:H&M
 Bag: SAO PAOLO  by FUN IS NOT EXPENSIVE a Parma presso   
 Montacchini in Via Repubblica


 Belt: VINTAGE
 Nail Polish: COLOR SECRET PRO  

Follow on Bloglovin        

share this BLOG